neděle 10. října 2010

Na Designblok ve stylu black and white

Sobotní odpoledne jsem šla na Břevnovské posvícení (to je taková pouť). Potkala jsem mnoho lidí, které znám. A necelé dvě hodiny tam mi naprosto stačily. Po posvícení jsem jela s Markét, Péťou a Matoušem na Designblok. Prošly jsme ty naše nejoblíbenější expozice a pak koncert Toxique. Kvůli kterému jsme hlavně přišli. Jako správní fans jsme měli masky a byli v první řadě. :D Koncert byl povedený, ve středu jsem je viděla v Hard Rock Cafe a dnes to bylo lepší. Klára Vytisková neustále měnila outfity a měla krásné boty. :) Koncert trochu pokazila nějaká fakt kráva, která Kláru polila vínem.. No nic. Po koncertu, jsme s jedním fotografem šli na skleničku a probrali celý koncert. Bylo to fakt dobrý! 
Ann 

 Fotka od Petra Klappera, zleva Péťa, já, Matouš, Bára, Linda a Markét
dynamická skupina :D
 Krásná Praha (fotka z Letné)
 Markét a Péťa
 ve stánku Toxique

 Naše odpočinkové místečko
 Já, Markét, Linda, Bára (a ty super masky?)
TOXIQUE


Žádné komentáře:

Okomentovat