neděle 6. února 2011

Opožděná..

Už je to celkem dlouho.. týden.. Byla jsem v Lucerně na našem školním plese. Bylo to úžasné a těším se na příští rok. S holkama jsme si to užily, seznámily, pily, tancovaly.. bla bla bla :D
Afterparty byla v "Karlovkách" byli jste tam někdo? Já tam šla poprvé a už tam ani nikdy asi nepůjdu.. Mám raději jiné typy klubů..Po after jsme se ráno s Markét(díky za pár fotek) :) seznámily s kluky z Argentiny.."Pokecaly" jsme naší super angličtinou a když jsme si je přidaly na fb, tak jsme zjistily, že tu jsou se svou hudební skupinou..:)
 Moje boty♥ bohužel trochu špinavé.. :D

Včera jsem byla v Meetfactory na CAKEBREAKU, celkem zajímavá akce. Blešák, kde bylo hrooozně lidí, že mě pomalu ani nebavilo si něco vybírat.. Nakonec jsem si koupila holubičku za 30kč. Takže dobrá koupě :) Tento týden mám jarní prázdniny, hodlám jít na spoustu zajímavých akcí a odpočinout si od školy. Co vy, jak jste si užili víkend?
Jinak moc děkuji za 50 followers :) ♥
mějte se! ANN :)


21 komentářů:

  1. moc ti to sluší, máš moc krásné šaty :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Díky moc! :)
    Moc ti to na fotkách sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  3. zlaté ste tam všetky :) a veľmi sa mi páči Tvoja kabelka :)
    btw, tá holubička je super, ja mám veľmi rada všeliaké "zvieratkovské" náhrdelníky :)

    http://dolcezuzka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Super fotky. Měla jsi krásné šaty a botky. Moc ti to slušelo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné šaty s páskem, nádherné boty(!)...nádherná holubička!

    P.s.: Ti kluci z Argentiny, taky bych brala, baví mě takovéto "seznamování" a "setkání"!:* ;)

    OdpovědětVymazat
  6. cela, uplne cela dokonala! saty, vlasy a masla, topanocky, a holubicka. wow. skvely styl! nechapem preco mas len 50 followerov!

    OdpovědětVymazat
  7. ty botky jsou užasný ! jsou tak sladoučké ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Sluší Vám to, ty botky jsou super :)

    OdpovědětVymazat
  9. líbí se mi ty botky :) a tobe to slušelo :))

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný botky a řetízek. Moc ti to slušelo. pěkné fotky. :) NA SUPER BLOGU! ♥

    OdpovědětVymazat
  11. děkuji :)
    měla jsi krásné šaty ;) a moc ti to slušelo :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc Ti to slušelo :) Jinak Karlovky společně s face 2 face jsou nejhorší kluby v Praze :D:D :) super blog, sleduji Tě!

    OdpovědětVymazat
  13. Dík aj t máš krásny blog...a tá retiazka je nádherná...

    OdpovědětVymazat
  14. děkuji moc^^ jinak perfektní šaty a vůbec outfit celý :-)

    OdpovědětVymazat
  15. holubicka je skvela a vsetkym vam to moooc sekne:)

    OdpovědětVymazat
  16. great outfits:)x


    check out the AlexanderMcQueen scarf giveaway:)
    http://www.inablondeworld.net/

    OdpovědětVymazat
  17. Moooc ti to slusi, super cute a ty boticky! :)

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj:) vím že "sleduješ" můj blog, tak ti jen chci říct, že jsem ho přesunula na jinou adresu.. :)

    http://wonderingmaniac.blogspot.com
    p.s. jinak úžasný šaty!:))

    OdpovědětVymazat
  19. ta holubičká je tak sladkáá ! a ten prstýnek s mašli taky ! :) máš nového followera

    OdpovědětVymazat
  20. :D :D krásné boty.. asi nejsou kožené..jak se v nich chodí? jsou pohodlné? i šaty se mi líbí, jsou jednoduché ale zajímavé. ;)

    OdpovědětVymazat