středa 9. března 2011

Nevim

Dodávám sem celkem "staré fotky" a to z koncertu Johny Said The Number, který byl v Rock Café. Omlouvám se za tolik fotek Johnyho, ale on je prostě <3!:D
Byla jsem na výstavě fotografií z Indie, byl tam mini koncert Tomáše Kluse, mého oblíbence :D

Měli jsme doma rodinnou oslavu, (miluju focení jídla) :D

V poslední době nedělám nic a ulejvám se.. Největší radost ze všeho mám, že svítí sluníčko a jaro je tu! Teda snad!:D ANN

15 komentářů:

  1. Ty fotky jsou super, a vůbec nevadí že nejsou zrovna nejnovější :)) Tomáš Klus je moc fajn, taky ho mám ráda :)
    A ten dort! No mňam!! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Slečna (na první fotce vlevo) vypadá jak dcera Suchánka :-D

    Pěkné fotky ;-))

    OdpovědětVymazat
  3. ooooo, bože, ty dorty!! Obětuji za ně COKOLIV, vážně COKOLIV!!!

    OdpovědětVymazat
  4. jake superske fotky! ta s tema krteckama na rukou a ten tvuj nahrdelnik a ty dorty mnam! xxx

    OdpovědětVymazat
  5. tyjo...tak tam to muselo být dokonalý! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. tie torty vyzerajú úplne neodolatelne!!;Dskvelé fotky:)a máš krásny prsteň:D:)

    OdpovědětVymazat
  7. dokonalý fotky ! ale proč jídlo ?! mám vždycky chutě :D nunu čepice

    OdpovědětVymazat
  8. asi bola zábava čo ? vyzerá to tak :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mnám...sem s jednou ...najlepšie tou jahodovou

    OdpovědětVymazat
  10. jahodová! jednoznačne! prstienky parádička! proste celé skvelé

    OdpovědětVymazat
  11. krásne fotkym, ale prepáč, no posledná sa mi páči najviac :D

    OdpovědětVymazat
  12. mm.. ten červenej kabátek :) ten se mi líbí.. :)
    jo a ten dort s malinami je nádherný! :)

    OdpovědětVymazat