úterý 3. května 2011

VOGUE!



Trochu jsem pozměnila vzhled blogu, nevím jestli tedy k lepšímu, ale to už je teď jedno. Pár fotek, které jsem našla na stránce weheartit.com na které bych mohla být klidně celý den a jen tak projíždět obrázky.. Takže pokud nemáte co dělat - doporučuji. Mám nějaké fotky, ale nějak se mi je sem nechce přidávát..Snad se tu brzy objeví.. 
Jinak co mě štve? že Vogue nevychází v Čechách. 
Dnes mě bolí nehorázně v krku a večer jdu na koncert australské zpěvačky Lenky do LMB! :)
Ann
Toto mě večer čeká! <3

7 komentářů:

  1. Jo, na wehearit jsem včera strávila celej večer a nemohla jsem se odtrhnout :D
    Užij si koncert! (:

    OdpovědětVymazat
  2. cože? jaj, závisť, Heart skips a beat, tú zbožňujem, a superná zmena!

    OdpovědětVymazat
  3. Mne se novy layout moc libi! sbiras Vogue? doufam, ze ti brzy bude lip, doporucuju fresch orange juice se zazvorem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekne si to pozmenila :) A tie fotky sú krásne

    OdpovědětVymazat
  5. keby môžem, tak na weheartit strávim toľko časuuu, len bohužiaľ, je koniec semestra :)
    a layout pekny :)

    OdpovědětVymazat