pondělí 13. února 2012

Vánoční trhy v Drážďanech - vzpomínka

Před měsícem a něco jsem byla v Drážďanech, byla zima, ale né taková jako teď. Byli jsme tam se školou a musím říct, že to bylo fajn. Byli jsme v porcelánce v Míšni a v Drážďanech po nákupech, dala jsem si klobásu, nakoupila v HM (jak jinak) a ohřála se na kafi..

Přežívejte zimu, zamilovaný páry (pokud jste single) a písnička, která mi připomíná léto)) 

7 komentářů:

  1. tvuj blog a fotky me hrozne bavi, protoze jde videt, jak si uzivas zivota :) keep the spirit <3

    OdpovědětVymazat
  2. to je báječný post, moc se mi libi ty fotky! :-)
    muselo to bejt moc prima, zavidím :-)
    Moc ti to sekne, a starbucks zavidim dvojnasob

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem tu dlouho neobjevila žádný nový článek, ale za chvíli na podobný trhy jedu, tak se to hodí. Jaj, parádní atmosféra...krásně jste si užily, holky!

    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. V Dráždanech jsme byli s přítelem minulý rok. A moc jsme sí výlet užily. Fajn fotky :)
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak bych tě ráda pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  5. do Drážďan sa chystám už dlho!
    krásne fotky, inak! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat